Vandraren har ingenstans att gå...

I mitt engelskaarbete berättar jag om när jag och Emma ville bli "vandrare"...

Other countries are something the have interested me for a long time.  
When I was in preschool Emma and I wanted to be "ramblers" when we grew up.
A "rambler" was from our point of view a person who walks around in the world like a tramp and just catching the day.  
I don't want to be a "rambler" anymore but I still want to see the world.


Så kan det va...

Hahaha

Jag saknar mina vänner i Grekland.

Nu måste jag bli klar!
Pussar


Kommentarer
Postat av: vandraren

Det kommer jag ihåg! 8) haha. Men visst låter det härligt?! Att bara gå runt i världen och se massa saker? XD haha. Saknar dej! Ringer snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback