Du kanske borde tänkt på hur du mår, du kanske borde tänkt på hur det går..

Hej!
Har precis ätit, omelett med fetaost, rödlök, tomat och sallad och en macka med potatissallad blev det .
Jag var så himla hungrig... Kan bero på att jag åt väldigt dåligt till lunch och för att jag mådde illa hela dagen igår och inte ville äta något. .. men vad vet jag?
Idag har jag också mått dåligt från och till, inte lika illamående som igår med ont i magen har jag haft. Just nu känns det ändå helt okej..

Nationellt prov i Matte idag. Det gick inte bra.. Inte alls. Nu vill jag inte tänka med på det.

Annars då? Jag kämpar med att lära mig cykla enhjuling som bevis för mig själv att jag inte alls saknar motivation.
Vi får väl se hur det går.. Än så länge har inte motivationen svikit och jag klarar nog att cyckla en minst 10 meter..
Inte dåligt, inte dåligt alls..

Nu ska jag göra något vettigt..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback