Pussycat I hate you.

Tio sanningar om mig:

-Jag är skit trött..
-Jag är feg och rädd för att bli kär.
-Men samtidigt vill jag inget hellre.
-Jag skulle aldrig klara att leva utan musik.
-Indien är mitt drömresemå.
-Jag väljer mina kompisar efter folk som är trygga i sig själva, omedvetet.
-Jag saknar Fredrik för honom har jag inte träffat på grymt länge.
-Det finns fler jag saknar väldigt mycket trots att det inte var alls lika längesedan jag träffade dem.
-Om jag var musikalisk skulle mitt liv vara i stort sett perfekt.
-Alexandra har ett par skit fina Jeans från gina Tricot som jag är väldig avundsjuk på.

Godnatt.-

Kommentarer
Postat av: MMM

Vem är Fredrik?

Postat av: Fredd

JAg saknar dig också Moa :D Hihih ^^

2009-03-19 @ 17:21:10
Postat av: Alexandra

Du kan få låna dem om du inte retar min pappor:P haha<3

2009-03-19 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback