Tråkig dag

Jag och Emma var på Yoga innan, jag fick sista platsen så Elvira fick inte plats. Jag känner mig elak.
Yogan var det enda roliga som har hänt på hela dagen... och det var inte ens kul..

Jag vill bara ha Helg igen.

Det är väldigt lite att göra i skolan nu.
Inga prov på hela veckan! Men det är vi faktiskt värda som vi har kämpat!

Det finns människor som jag är riktigt trött på för tillfället.. Inte i skolan, eller de finns säkert där med men inte som jag lägger märke till, utan bara runt mig. Jag blir så trött...


Detta blir allt för idag för nu måste jag verkligen sova!

-.Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tror jag vet vem du menar;) kram

Postat av: Elviira

du va elak mot mej! xD haha

2009-03-20 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback