Torsdagen den 19/3

Idag har varit en bra dag!

Vi lagande Lax på HK:n som var väldigt, väldigt god. Jag älskar lax.
Till efterätt hade vi fruktsallad i ugn med vit choklad på.. Vad heter det nu igen?..  Det var gott det också iallafall.

Jag åt ingen lunch i matsalen sedan eftersom vi har HK:n vid elva... När jag kom hem åt jag ett äpple... Kom på nu att jag inte har ätit något riktigt på ca åtta timmar.... Bra Moa! 

Nu har jag varit ut och gått med Anton. Det var roligt!

Nu ska jag äta.
Jag är grymt hungrig...

Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Elviira

hmm, inte på 8 timmar!? hur klarade du dej? xD haha, jag saknar dej nu! har inte träffat dej sen i lördags ju, tror jag :( pöss!<3

2009-03-20 @ 17:44:05
Postat av: emma h

vi är bäst på hk!!! <3

2009-03-21 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback