Oops!'

Hahahahhah, Ni vet att jag skrev att det var finalen på Ängskolan i basket den 15 april och att jag så gärna ville åka och titta. Det vill jag fortfarande, så klart, men 15 april, 15 april det är ju min födelsedag och samma dag som vi åker till Prag.

Hur kunde jag missa att det var det datumet?! Det mest efterlängtade datumet på hela våren.

Hahahhahah Det känns ganska omjligt att få tid och lov att åka till ängskolan och kolla på Basket...
Eller vad tror ni?

Ni andra, ni kan väl lova att komma ihåg min födelsedag, den 15 april, ifall jag skulle råka glömma, igen.

Pussar på er.

Kommentarer
Postat av: Fredd

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA X)) Hur kan man glömma sin födelsedag lixsom?! :D Hihih

2009-03-24 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback