Maike ska firas

Snart ska jag in till Borås, vi ska fira Maike som fyller år imorgpon. Det blir bio och mys.
Helst ville jag se filmen,
Slumdog millionaire, som verkar väldigt, väldigt bra! Har ni läst om den? Annars finns trailern
här.  Men, så blev det inte eftersom det passaar inte med busstiderna. Istället blir det I taket lyser stjärnorna.. Det blir säkert också bra,

Jag och Emma tänkte gå och se
Slumdog millionaire en annan dag för den vill vi inte missa!

Igår var det folk här, vi spelade med andra ord och buzz. Det var Mysigt.
Hahaha Buzz gick jätte dåligt för mig. För Emma och Elvira gick det jätte bra. Jag kallar det tur...
Dålig förlorare,
jag? Nejdå.

PussPuss Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: MAIKE

:'D Det var jättekul.. eller inte filmen kanske.. ;) Men bra var den! kvällen var också perfekt,

2009-03-16 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback