Lördag

• Vakande tjugo över nio efter sen kväll med skräckfilm.


• 
Skyndade att äta och göra mig i ordning för att åka iväg till gekås.


Där inhandlades: Bodybutter, trosor, lösögonfransar, ansiktskräm, nya Mando Diao skivan, nya Perssons pack skivan, ett par bikini trosor, make up-svampar och  annat smått och gott.


Åkte och Bowlade med familjen +Maike - Pappa.


Jag och Maike gjorde oss i ordning för party.


• 
 
Åkte till Emma ladde till 100% 


• 
 S
omnade i Emmas vardagsrum vid fyra tiden efter mycket dans och spel.


Tack för en super kväll! ♥

Bilder från kvällen kanske kommer, vem vet?


Idag har jag bara försökt att plugga utan framgång...
...och det ska jag fortsätta med verkar det som.


Moa.-


Btw, Bara en Vecka kvar till Håkan på Åhaga!!


Kommentarer
Postat av: Elviira

Tack för igår! :D de va super, och jag längtar gärnet till Håkan nu!! :D:D

2009-03-01 @ 19:33:54
Postat av: emma

Håkan!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:DXD

De va kul igår! Puss på de! <33

Postat av: ivar

posarn xD

2009-03-04 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback