London is Calling

Mamma och jag är grymt sugna på att åka till london.
Att hon kom hem med tidningen Allt om resor med en stor London Guide i gjorde inte saken bättre.


'

Den här biten låter mest lockande...

"Marknader som Portobello Road och Camden Lock Market är underbara. Men missa inte marknaderna Spitalfield Market och Brick Lane. De ligger runt Liverpool Street och är värda att spendera en hel dag på. Finns alltifrån tavlor till porslin men det bästa är extrema kläder av okända designers, tröjor med fräna tryck och schyssta second hand-kläder."

Blir ni inte lite sugna?

-.


Kommentarer
Postat av: Elviira

jag är också sugen!! och jag blir ännu mer sugen nä jag läste de du hade skrivit :D:D:D packa väskorna, vi åker imorgon!!? :O;D pöss!

2009-03-02 @ 20:27:19
Postat av: Emma

Jaa!! Jag längtar tillbaka!.. Dit mste du följa med mej! xD:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback