IKEA

Idag har jag varit på kalas hos mina kusiner i Kungsbacka, efter det åkte vi till IKEA.
Där införskaffades bland annat lite saker till mitt rum.

Två vita hyllor, en lampa, en fin matta, en kudde, en stor grön växt och en vit hissgardin blev vad som följde med hem.

Jag har köpt andra kuddar tidigare som bara ligger och väntar på att allt ska bli klart..
Bara för att prova la jag in alla på sängen.. Det blev som en djungel i grönt, och svart.
Åh vad fint det blev. Jag längtar tills det är klart ska ni veta.

Men de fick inte stanna länge, kuddarna och mattan har jag tagit bort igen.
De ska jag inte lägga in i rummet för än jag har fixat allt annat. De ska in sist!

Whiiioooo vad kul det är!





Lite av det jag köpte.. Bara för att ni ska få något att titta på här på bloggen...

Nu ska jag snart sova.

Godnatt.~


Kommentarer
Postat av: Elvira

fna grejer du! ;) jag veet! de är så himla kul 6 göra iordning eller göra om i sitt rum :D jag är ju inte heller klar än, men de är kul :P pöss!

2009-03-22 @ 21:45:57
Postat av: emma

Finfina grejor du! ;D

Postat av: emma

Finfina grejor du! ;D

2009-03-23 @ 17:20:31
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback