I never thought you were a fool But darling, look at you, You gotta stand up straight, carry your own weight...

Idag har jag varit hos Elvira hela eftermiddagen.
Vi har varit ute och sprungit/gått och letat efter efter Elviras svenska-dokument som är spårlöst försvunnet...

Minns ni när jag tordde jag hade tappat bort mitt HK arbete för bara några veckor sedan?
Vi har gjort precis samma dumma misstag, sparat dokumentet direkt från hotmailen in i någon doldmapp som är i stort sett omöjlig att hitta....

Mitt arbete hittades ju som tur var.. 
Det gjorde inte Elviras..
Inte tur alls.
Stckars, stackars Elvira.
...Det ska in imorgon.

Ikväll ska jag sova här. Det blir mysigt.  Jag vill sova nu.. Jag är så grymt trött.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, jag såg inte att du hade skrivit. eller att du satt & skrev rättare sagt ;)..medans jag gjorde svenskan. men de kan ha berott på att jag va så inne i den att den bara skulle bli klar & att jag va så trött! men de va mysigt :) <3

2009-03-26 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback