Highheelwednesday

Idag hade jag klackskor i skolan´. Det var inte bara jag. Alexandra, Filippa, och Jennifer hade det också.
Det berodde nämligen på att det var Highheel wednesday... Våran eh.. Påhittade dag.
Vi har roligt!

I helgen går Star Wars III. Den är sorgligast av dem allihop..

Jag hinner se den eftersom jag ska till Linnea, men det är ju inte fy skam det heller.
Men snart får vi ordna Star Wars-maraton och se hela bunten på en gång.
Låter inte det som en plan, så säg?



Det sorgligaste är när Anakin dödar alla Jedibarnen och när Obi-Wan säger, You were my brother, Anakin. I loved you.. Åååhh...

Ni vet ju att jag är svag för Hayden Christensens blick.. Hahhaha om inte.. Det är jag, det har jag alltid varit.. Emlia?
Hahhhahahha

Godnatt.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

asabäst med star wars maraton skulle det asså, måligt dock att man kan alla filmer utantill :P

2009-03-19 @ 17:39:44
Postat av: Viktor

Du får ju inte glömma att jag hade klackar med :)

2009-03-19 @ 19:13:45
Postat av: Elviira

vi måste ha maraton snart! :D

2009-03-20 @ 17:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback