Göteborg

Var i Göteborg idag tillsammans med Elvira och Emma. Det har varit en alldeles prefekt dag.
Jag köpte en skinnjacka och ett par Levi's Jeans med målade fjädrar på tillsammans med Emma och ett fint mörkbrunt skinnskärp. Allt från Beyond retro. Fynd, fynda. Sånt är kul.

Vi såg för övrigt Daniel "Hurricane" Gilbert som spelar Gitarr med Håkan idag!
Åh! vad vi blev chockade och grymt glada!
Vi hann inte reagera så snabbt att vi hade chans att säga något, och det sörjde vi resten av dagen.
Nu i efterhand känns det ganska bra ändå.. 

 

Förutom att jag såg Gilbert Huricane idag så såg jag den finaste killen jag någonsin sett .
Åh, vad fin han var, det känns jobbigt att jag aldrig kommer se honom igen...
Han såg ut som han var helt omedveten om att han var så fin, det var det som gjorde honom så extra fin.

En bra låt får ni
här.

Ha det bra.-


Kommentarer
Postat av: Elviira

Tack för en perfekt dag med er, mycket skratt, mycket kul & den snyggaste killen i världen! :D

2009-03-12 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback