så kan det va.

Så här ser det ut när jag har varit hos Emma det senaste dygnet.
Jag bjuder på detta, så njut ordentligt...


Emmas rum, kvällstid



Nya jeans med fjädrar. I like


Emma i jackan vi köpte


Emma i sin byxdress och mitt skärp


Jag posar med jeansen, Hej Hej


Emma och jag i Anettes hattar och våra nya kläder.


Pinsamma bilder men så kan det va... Jag tycker dom är sköna också.

Jag gillar hattar, skulle vilja ha massa fina lyxiga gamla/nya hattar.
Men när ska man använda dem?
Jag och Emma har bestämt att vi ska ha hatt nästa gång vi är Gbg.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skitsnygga jeans och jag diggar sista bilden =)

Postat av: alexandra

Gillar jackan, måste köpa en själv med...eller det kanske blir en jeansjacka istl för skinn:P haha <3

2009-03-11 @ 10:05:39
Postat av: Anonym

Åh, man blir så avundsjuk ju! kläderna är skitsnygga!!!! gillar Emmas dress ;),och hennes rum för den delen:) <3

2009-03-11 @ 18:02:38
Postat av: Ida

Super snygga :) Hoppas att få se kläderna lajv och beundra er ;) haha

2009-03-11 @ 18:31:08
URL: http://idacsalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback