Teknis

Sven-erikson/Teknins verkar vara en bra skola! Shit vad alla var snälla! Och det ligger verkligen helt prefekt, jätte kort från stationen och går man bara några hundra meter bort så är man mitt innen i stan.
Jag längtar så grymt mycket!

Dagen har varit super.

När sista lektionen var slut gick vi till Orion och fikade lite, eller.. hrmm... ganska mycket, sedan åkte jag med mamma hem.
Emma och Elvira däremot stannade kvar i Borås ett tag till för att kika lite på stan.

Jag som  varit hos tandläkaren mycket på sista tiden, har redan fått mycket tid till shopping och det känns som att jag har hunnit igenom affärena i stan ett antal gånger de senaste veckorna.

Nu ska jag försöka städa mitt rum.. Vi får väl se hur det går.

Senare ikväll kommer Emma och Elvira, det blir mysigt.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en trevlig dag Moa :) <3

Postat av: Fredrik

Låter som en icketrevlig dag Moa :(

2009-01-31 @ 00:01:15
Postat av: Moa

HAhah . XD ;D

2009-01-31 @ 00:08:21
Postat av: Elviira

de va en trevligt dag Moa;) xD haha!

2009-01-31 @ 00:45:04
Postat av: emilia:)

Det var en trevlig dag :D ps jag stannade med kavr i borås haha!xD puss på dig !

2009-02-01 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback