sunday bloody sunday

Seg dag.. Jag och Alexandra orkade knappt upp...

Sedan har jag varit hos min kusin på kalas hela dagen.. hon fyller tre imorgon.
Hon är söt.

Kvällen igår var grymt rolig. 
Vi firade Elvira och Emilia hemma hoss Emilia... Spännande kväll och lugn kväll.
Jag och Alexandra somnade vid tre efter att ha ätit lite nattmat som vi kom på att vi var i desperat behov av.

I fredags bytte vi julklappar.
En aning sent men ack så roligt . XD
Vi körde julklapslek med tärning och jag fick flest så det känndes riktigt bra faktiskt.

I går innan Emilia så var jag och Emma i sätila och lärde oss lite om Massage och Meditation.
Det var .. annorlunda..

Nu sitter jag och väntar på Maike som ska hämta sin väska.
Jag vill bara sova.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback