Nytt år, nya upplevelser

Gott nytt år!!
Nyårsafton firades hemma hos Elvira. Det blev en super kväll/natt! Verklige den bästa jag har varit med om! 
Det började med att vi åt god mat som vi hade lagat, alla hade fått varsin uppgift att göra. Jag och elvira stod för huvudrätten. Till förrätt blev det räkröra med avokado på bröd, till huvudrätt Fläskfilé med portvinssås och potatis och rotfrukter i ugn och till efterrätt blev det Choklad panacotta.

Under kvällen dansade vi mkt, spelade ghwt, dansade ännu mera, spelade buzz, lekte lekar, åt och firade det nya året, så klart!

För mej slutade kvällen med att jag och Josefin och Ida pratade om hemliga saker i flera timmar och Elvira Emma och Emilia spelade Ghwt för fullt.. Jag och Josse somnade vi halv sju och Elvira, Emma och Emilia vid halv nio efter den bästa kvällen jag har varit med om!


Bra start på det nya året!


Jag hoppas på ett år med massa överraskningar, upplevelser, kompisar, sena kvällar, resor, musik och nya människor.


Här är mina nyårs löften också!  - ett som är en hemlighet.

•·       Lära mig crawla.

•·       Sluta äta godis.

•·       Träna bra och prova ngt nytt.

•·       Svära mindre.

•·       Leva för dagen

•·       Lära mig flaggorna i Asien plus alla huvudstäder. Emma? ;)

•·       Bli bättre på att planera

Det var alla, försöka kan jag ju. Jag tänker så här: Om Jag bara hade haft ett är det inte säkert jag håller det men kanske 50% om jag har två blir ju de 50% osv. Så om jag ahr många så är det ju 50% attt jag håller allihopa och då kanske jag i alla fall håller några, är ni med? :D

Imorgon åker jag till fjällen och kommer hem den 10 och åker till branäs igen den 11. Jag är hemma igen den 15!

Ha det bra här hemma Jag kommer sakna er jätte mycket! Men jag kommer ha kul!

Btw Min bästa kompis Anton klarade sin kub på 3,19 min!! :O  XD


Kommentarer
Postat av: Antoooon

jag är cool

2009-01-03 @ 23:50:42
Postat av: Moa

det är du!

2009-01-03 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback