jag skattar mig lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev

Idag har varit en lång dag..
Skolan ville lixom aldrig ta slut.
Men nu är jag i alla fall hemma, trött och nöjd med att bara vara...
Men det blir inte länge till nu. Jag borde börja med SO:n och tyskan till imorgon.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, i nybäddade lakarn och ett nystädat rum, så var det tänkt i alla fall.
Vi får se hur det blir med det..

Hela eftermiddagen har gått åt till att ta kort. Kameran + stativ + motiv... samma motiv = ca 100 bilder.

Så går det när jag håller på..
Men jag lär mig mer för varje kort ska ni veta!








Kommentarer
Postat av: Emma

Du får lära mej sen!! ;D

Postat av: Emma H

2009-01-21 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback