... Inte långt kvar.



Vas från indiska. Skulle passa utmärkt i mitt rum..

Imorgon ska Emma, Elvira, emilia och Jag åka till Sven-Erikson skolan på besök för att se hur skolan verkar.
Det blir roligt!
Bussen går vid nio tror jag det var så då får jag sovmorgon, så himla skönt!

I helgen ska jag byta julklapapr med Elvira, Emma och Linnea.. Igen. Lite sent.. Jag vet, Men alltid lika kul!
Sen hoppas jag på att hitta på något annat roligt! Eller det kommer jag att göra det känner jag på mig...

Jag måste städa mitt rum imorgon btw... Man komemr knappt in genom dörren... Jag skulle gjort det idag.. Men det gick väl så där måste jag erkänna...

Nu ska jag snart sova så jag är pigg imorgon!
Godnatt!

Love.

Kommentarer
Postat av: Freddy :D

2009-01-29 @ 22:53:34
Postat av: Freddy

Då det så lång tid att skriva detta lilla :S :O ...HAHAHA XD Okej ;D NIce men ni kan la ändåså inte välja nu eller då är det ju ingen idé att åka ditt imonr

2009-01-29 @ 22:54:59
Postat av: Freddy

Då det så lång tid att skriva detta lilla :S :O ...HAHAHA XD Okej ;D NIce men ni kan la ändåså inte välja nu eller då är det ju ingen idé att åka ditt imonr

2009-01-29 @ 22:55:33
Postat av: Moa

Det gick ju bra att kommentera där! Bra försök! XD Hahah Ja, det tog ju ett tag,.... Det fanns annat som störde.. typ, msn.. kanske? Haha ;)



Och du har rätt, vi kan inte välja, men det är ändå kul att se skolan och det är ju om val i April. :D SÅ det är idé!

2009-01-29 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback