Funderar skarpt på att sova

Kolla vad söta! Jag komer ihåg när jag gick i lågstadiet så samlade jag på massa "rörliga bilder".
DEssa kommer jag ihåg, så söta! Hihihi ^^

      

Idag har jag varit i Borås på tandregleringen.
Det tog nästan hela dagen så jag var bara med på första och sista lektinen.
Alex följde med mig hem direkt efter skolan. Vi pratade mycket och sedan kollade vi Facebook, ja fuderar på att skaffa det... men jag har inte riktigt orkat.
Jag visade henne också mina nya skor som jag köpte när jag var inne i borås idag och väntade på att åka hem.

Efter att Alex hade åkt så gick jag och mötte Emma som kom gående hit.

Vi gjorde ingenting.. men vi hade väldigt kul ändå!


Ni måste bara höra berättelsen om skorna.
Jag hade sån tur!

När jag kom in till Borås med bussen så hade jag lite tid innan jag skulle vara på tandregleringen.
Och vad gör man, om inte kollar rut lite på stan?
När jag kommer in på Din Sko hittar jag ett par jätte, jätte fina perfekta skor. 
...men självklart finns de bara i storlek 41.
Jag tar med dem fram till kassan och frågar om det fins fler, men det finns det inte. "Det är andra sädningen men de går direkt" , säger hon som står i kassan. " Det förstår jag", svarar jag över förstående.

Men så kollar hon om de finns i kalleland och där finns faktiskt två par i storlek 39.
Jaaa!! Jag blir så glad!
Men då ringer hon dit och då visar det sig att båda paren är "reserverade".

Fattar ni hur besviken jag blev eller?

När jag är på vär hem sen så måste mamma in och göra något på Knalleland så jag går dit och kollar försäkerhets skull.
Men som hon sa... de finns inga i min storlek, trodde jag. Men jag tar ett par i storlek 38 och provar.
De passar perfekt! Sån tur man kan ha!

De är så grymt snygga!


        

Hahah ><'  ^^

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, de va kul! xD Dina skor är Super!! jag är lite smått avundsjuk måste jag erkänna.. . .

Postat av: Alexandra

Dom är superheta, undrar bara när de ska användas nu???=/<33

2009-01-22 @ 18:56:11
Postat av: Emiliab.

Jag har facebook det är kul , fast jag är inte så serriösxD haha! Jag vill se de här fantastiska skorna!:D

2009-01-22 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback