Borta bra men hemma bäst

Hej!
Nu är jag i Orsa. Idag har jag åkt skidor, längdskidor. Det blev drygt två mil. Jag kommer ha träningsverkt imorgon.
Det är så fint här!! Det är jätte mycket snö överallt och väldigt kallt.

Tidigare i kväll när vi var ute och åkte så gick solen ner under tiden som vi var ute och himlen blev alldeles rosa-orange. Det var bland det finaste jag har sett någon gång! Jag önskar så att jag hade haft med mej kameran, men det hade jag inte.. Synd.

På torstag åker vi härifrån och vidare till mina treakusiner i Avesta. Det blir roligt eftersom jag bara träffar dem en eller två gånger per år.

Även om det är jätte mysigt här så längter jag hem.. Men så är det nästan alltid.
Jag är så dålig på att vara borta. ;)

Snart ska vi äta och spela spel.
Ha det bra!

Moa

Kommentarer
Postat av: Antoooon

oj! har dom datorer i Orsa :P hehe

2009-01-06 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback