VInterväder i stöten

Hejochhallå!
Nu sitter jag i stugan här i fjällen. Elvira sitter här brevid mig och Emma är någonstans i närheten... eller oj.. hon satt här jämte också... visst..

Dagen har varit perfekt! Strålande sol, jätte mycket snö och perfekta backar..
Det som hade kunnat vara bättre är i så fall att det inte skulle vara så himla kallt.
Idag var det -13 grader.
Igår var också jätte bra, men det blåste lite mer då, så det var kallare.
Mycket kallare! Det stod att det var -38 grader i vinden!

Vi åker snowboard alla tre och vi är grymma!

Jag saknar alla hemma så himla mycket.

Hoppas ni har det bra. ♥

Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad jag är avundsjuk! ;D Jag vill också åka skidor och vara i fjällen :)

Ha de fortsatt bra :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback