Vi ska på bio! Nu!

Nu är jag äntligen hemma! Det känns jätte skönt även om veckan har varit grymt kul.


Jag ska försöka lägga in bilder från veckan också, men det hinner jag inte nu.


Vi kom hem vid fyra efter en lång dag i bilen.

När jag kom hem packade jag upp väskan och packade i ordning mina saker för imorgon.

Efter typ en halvtimma säger mamma "Dom visar twighlight i Kinna idag..."


Vi har pratat om den hela veckan eftersom jag precis har läst ut tredje boken så jag sprang direkt upp och ringde Emma.



Impulsivt. Vi ska på bio klockan sju!


Vi fångar dagen och lever i nuet... Det lever vi efter.

Jag menar imorgon är det skola. Bästa att ta vara på tiden!


Ha en bra kväll!


PussPussPuss


Kommentarer
Postat av: Fredd

HAHA :D

2009-02-15 @ 20:23:02
Postat av: Elviira

BÄST! :D jag SKA ha den filmen ;) hihi

2009-02-17 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback