Inspirationen flödar för fullt

I mitt huvud finns så mycket att skriva att jag inte kan sluta!
Jag måste skriva av mig lite...

Förstår att det kan vara jobbigt och långtråkigt för er.

Vi säger så här... Ni måste inte läsa om ni inte vill?


Idag fick vi tillbaka en engelska inlämning som vi gjort.
Den gick ut på att man skulle översätta en låt, som man valde själv, och sedan skriva en berättelse utifrån den.


Jag fick MVG! Jag blev så glad så jag visste inte var jag skulle ta vägen!

Jag hade visserligen hoppats på det eftersom jag var grymt nöjde med min berättelse och visste att det var det bästa jag kunde åstadkomma, men kunde aldrig tro det eftersom jag aldrig har fått MVG på en engelska inlämning tidigare.


Jag är så glaaad!


Jag fick hoppa över idrotten idag eftersom det var kondition/styrka och jag är inte riktigt frisk än och vill inte riskera att bli mer sämre igen.
Mamma, som också var hemma och var sjuk, kom och hämtade mig.


Igår fyllde brorsan Måns år btw. Grattis till honom!
Vi sjöng för honom många gånger på vägen hem. Alla olika födelsedags låtar jag kom på.


Det var roligt.
Jag är alltid så påhittig.




Filmen igår var jätte,jätte bra!
Jag tyckte i och för sig att boken var bättre, men filmen ligger inte långt efter.
På biografen var det mycket folk för att vara i Kinna, vad kan det ha varit? En sådär tjugo personer.

Elvira Emma och jag satt där och mumsade på mörkchoklad och viskade, som alltid.

Mina viskningar lät ungefär såhär: "Oj, så hade jag inte tänkt mig honom!" "Ojoj, så hade jag verkligen inte tänkt mig det huset!" "Shit, jag trodde hon skulle ha mörkt hår!" Och så vidare... Ni fattar grejen va?

Vi är ganska kassa på att gå på bio. VI kan inte låta bli att prata.

Nu ska jag inte skriva mer...

Puss på alla som orkade läsa hela.

Bild: obstinate.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fredd

LoL...

2009-02-16 @ 16:04:44
Postat av: Jennifer

Din engelska var verkligen bra ! Du var verkligen värd det :)) <3

Postat av: Moster

Grattis till MVG - bra jobbat!!



2009-02-16 @ 16:21:48
URL: http://graadskan.blogspot.com
Postat av: Moa

Tack :D

2009-02-16 @ 19:48:56
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Elviira

BION va huuuuuuuuuur bra som helt, lite overklig då & då. men de gjorde inget tyckte jag! :D:D haha, pösspöss!

2009-02-17 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback