Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt

Idag har varit en bra dag. Jag gick upp klockan elva och gjorde mig i ordning, åt frukost och bara segade igenom hela förmiddagen.
Vid ett kom Ida. Vi pratade och så fick hon lite foton av mig.
Det var roligt att träffa henne. Jag har saknat henne grymt mycket!

Vid fyra åkte vi till farmor och farfar. Både farmor och min farbror har nämligen fyllt år så de firades lite.


Farmor och farfar har varit i Thailand precis också så jag fick se bilder därifrån också.
Åh!! Det ser så härligt ut!

Jag fick lite saker från resan också, lite armband, en väska och trosor.
Jag blev glad!  Vem gillar inte presenter? I do.

Mina vänner har varit i Gbg idag.. Jag vill också hängt med men kännde att jag varken orkade eller hann... Nu i efterhan ångrar jag mig.. men ändå inte. Behövde verkligen en slapp dag också.

Men ett besök i Gbg för mig känns inte så långt bort. Måste dit...

Nu ska jag sova.

PussPussPuss


Ida är fin som snus.. eller .. hahah Grymt mycket finare. ♥ -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback