When you were here before, Couldn't look you in the eye

Fia kom och hämtade Alex vid tio över tre..
Hon ringde precis lagom till Jonnys, "Nobody puts baby in the corner." och vi vaknade efter att ha missat hela filmen..
VI kollade klart på slutet och sedan kom Fia..

Idag har jag varit ute och gått och sedan har hala familjen  varit hemma hos Elvira.
Emmas familj var också där, vi skulle plandera mat till fjällen.

Eller.. Vi och vi, dom.. Elvira Emma och jag såg på film.
Den var dålig.

Ikväll ska jag sova tidigt!

Hoppas jag ..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det blev lite sent;), men men kul var det, sov så hilma gott i soffan vid två tiden=) <33

2009-02-01 @ 19:48:21
Postat av: Moa

HAha Ja precis! xD ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback