Positiv kallas det


Idag hade vi bild på eleviensval, jag är inte klar med min bild. Det går så dåligt!
och stället för att jobba med den, satt jag hela lektionen och målade en mun...  en mun?!

Nu i efterhand ångrar jag mig.. Dumma mig varför kunde jag inte göra klarat det f'cking collaget någon gång så jag kan börja på något nytt med gott samvete?  ... Bilden skulle förövrigt ha varit inne i tisdags.


YEah!!  Bra Moa! Good work!


Bullshit!

Varför skriver jag så otroligt tråkiga inlägg?




Nu ska jag vara glad för att imorgon är det torsdag, vilket betyder att i övermorgon är det fredag!


Och så ska jag vara glad för att jag ahr köpt mörkchoklad att ha med mig till NP imorgon... bara som lite extra energi, ni vet? ;)


Och så ska jag vara glad för att jag ska gå och lägga mig nu, det blir skönt. Jag kommer somna direkt.

Jag längtar efter helg!! Jag måste ha det! Nu!

Btw, På söndag åker jag till fjällen tillsammans med Emma och Elvira. Vi kommer ha det på grymt roligt. Det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback