NördNördNördNördNördNördNördNördNördNörd



Ni kanske tycker det låter töntigt,?
I don't care.
Snart kommer nya sims 3!!!! Jag måste bra ha det!!!

Släpps den 4 juni!

Åååh! Jag måste ha det!!!!

Man gör ett helt samhälle och man kan gå vart som helst!
Typ: "Åh, nu ska min sim hälsa på grannen och sen ska dom gå till stan."
Eller, "Min sim ska nog bo vid havet/ i förorten/i stan/ i bergen!"

Man kan välja en personlighet typ en okänsligt, supersnyggt societetslejon som struntar i sin romantiska sida, och vars djupaste hemlighet är att hon egentligen är ett riktigt geni.

Man kan till och med byta strumpor och skor på simmen!

Är inte det drömmen?
Min dröm är det i alla fall.




Pussar på det. ♥


Kommentarer
Postat av: Fredd

Men palla...Jag väntar på att nya cs ska komma :D Heheh :D

2009-02-18 @ 22:29:34
Postat av: emma h

haha SÅ kul!! ^^ sims=spel med stor vill-ha-faktor! ;) <33

2009-02-19 @ 20:50:46
Postat av: Anonym

haha SÅ kul!! ^^ sims=spel med stor vill-ha-faktor! <33

2009-02-19 @ 20:52:40
Postat av: emilia bryngelsson

åå! kul , drömmen när man var liten! jag skulle verkligen vilja ha!!!:D hhahaha!

2009-02-19 @ 21:42:06
Postat av: emma

I have a dream.. and now its true! xD haha.. JAG MÅSTE HA DET!!!! xD:D:D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback