Snälla ta mig tusen dagar härifrån...

Idag har jag träffat Maike på första gången på jätte länge.
Shit, vad jag har saknat den tjejen!

Först var vi ute och sprang. Det gick väldigt bra för vi hade så himla mycket att prata om.
Efter det åt vi semlor och bytte julklappar... Jag vet.. För sent.. Hahahhaha XD

Jag fick ett halsband och en jätte, jätte fin blommig sjal.

Nu ska jag plugga engelska för imorgon har vi Prov imorgn.

Puss Godnatt.

Btw, Jag fick HM-Home idag och där hade dom ett grått överkast som jag har letat efter överallt!
Det fanns också en fin filt.






Puss

Kommentarer
Postat av: AB

ofta ni byter julklappar varje helg "/

2009-02-25 @ 16:30:22
Postat av: Maike

bättre sent än aldrig! ;) Det var kul att träffa dej igen.. <3

2009-02-26 @ 16:22:12
Postat av: Elviira

Moa, de där överkastet....jag tror de är ett sånt som jag kanske ska ha också :S men de är snyggt!

jag har inte helt bestämt än, men kanskekanske att de blir de :S xD pöss!<3

2009-02-27 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback