I'm falling in love with your favorite song I'm gonna sing it all night long


Jag har precis ätit rostat bröd med ost och marmelad på och läst ut boken Syskonkärlek.
Den var bra, fin, romantisk och väldigt sorglig.

Hur kär kan man bli? Jag kan inte låta bli att undra?
Jag har aldrig varit kär, tror jag.
Jag menar, kan man bli så kär som i böckerna? Sådär otroligt kär så man inte var vart man ska ta vägen?

Det finns väldigt många människor som har sagt till mig att sånt händer inte och
är det inte i verkligheten..
Klart man kan bli kär med inte så kär..

Är det så? Jag vet inte. Jag kan inget om sånt?
Hoppas inte det. Hoppas verkligen inte det!


Nu ska jag plugga NO.

Pusspusspusss

Kommentarer
Postat av: Elviira

erkänn den va braa!? :D hihi, jag undrar också de faktiskt :S hmmm?...



förresten, de finns en till bok som hon har gjort som heter "hur kär får man bli?", fast de kanske du visste ;) tyckte bara de va lite komiskt^^ hihi, pöss!

2009-02-17 @ 17:41:27
Postat av: Moa

Hahhah Ja, det vet jag! XD ;D Hahah AJ den var jätte bra . ;) <3

Postat av: Jennifer

Javisst är den bra! :D

2009-02-17 @ 18:42:56
URL: http://jstensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är sjuk.. som sagt.. xD haha

2009-02-17 @ 20:40:59
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Boken är superbra och jag hoppas verkligen att man kan bli så kär! Det skulle ju vara jättekul men inte i sitt syskon såklart!!

Dåligt slut eller hur......:P <33

2009-02-17 @ 20:45:56
URL: http://cocosdoft.devote.se
Postat av: emilia

jag har med läst den boken ! hon skriver väldigt bra tycker jag :D hon ska komma till våran skola snart!;) puss

2009-02-19 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback