Friluftsdag

Idag har det varit friluftsdag på örbyskolan!
Vi fick spinning... det var väldigt jobbigt men roligt.

Efter vi hade varit på spinningen så gick vi till McDonald´s.
Det satt fint vill jag lova!

Vi höll på att missa bussen till skolan sen..
Det är en ganska lång och rolig historia men jag orkar inte berätta.
Vi fick iallafall springa till bussen... Julia bar alla mina saker och jag sprang med en balong i ena handen utan jacka eller någonting för allt vad jag hade samtidigt som jag skrattade så jag höll på att dö.

När jag kon fram till bussen sa jag dagens dummaste citat, något i stil med "Ååh, hur kunde detta ske?" XD

När vi kom tillbaka till skolan var det möte med rektorn angående tyskland som gällde.
Det gick fint!
Efter mötet åkte jag och Alex och simmade.

Bra dag!

Imorgon blir det matte prov.

Godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaa! "hur kunde detta ske " XDXD ! <3

2009-02-27 @ 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback