Fatburna, så inte laxen blir kall

Dagen har varit väldigt bra, men väldigt jobbig.
NP gick helt okej, jag känner at jag inte kunde gjort det bättre så då ska jag bara försöka vara nöjd med det jag åstadkom..
Vi har varit ganska flumiga hela dagen.. men jag gillar det skarpt!
När vi är på vårat cp humör försöker vi hitta på ord till vårat nya språk.. Låter det spännande?
Det är det. Det vill jag lova!

Nu har jag inga läxor eller prov till imorgon. det känns så skönt.
Jag har tänkt att jag ska försöka börja packa till på söndag också, så jag hinner byta julklappar imorgon. 

Nu ska jag äta Lax.
Puss på er.



Jag koperar Linneas perfekta berkrivning av mäniskor vi inte gillar, plus att jag lägger till en punkt.

Jag gillar inte..
1. Folk som LJUGER visst ja har väl ljugit många gånger själv men inte så att det blir fegt och elakt, och ärlighet varar väl längst?
2. Folk som SNACKAR SKIT speciellt om mina kompisar, sånna som vågar säga massa på datorn men inte i verkligheten.
3. Folk som TYCKER SYND OM SIG SJÄLVA det är ändå ingen som fäller sympati för er, det är bara irriterande.
4. Folk som INTE VÅGAR SÄGA VAD DET TYCKER utan bara håller med alla andra oavsett vad det handlar om.


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bäst att du fatburnar ;D haha XD

2009-02-05 @ 20:43:38
Postat av: Jennifer

Haha! Fat burna Moa XD <3

2009-02-05 @ 20:44:49
Postat av: Emma H

jag bara älskar linnéas och din beskrivning på människor man inte gillar! klok och klockren! ;) <33 xD

2009-02-06 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback