Det gör mig glad

Hampus är en god vän till mig . Jag lärde känna honom på riktigt i sommras när vi konfirmerade oss tillsammans.
Då lärde jag känna sidor av honom som jag inte visste fanns innan. Jag är glad för att jag lärde känna honom för han är rolig och snäll. Han bryr sig om alla och det tycker jag är bra!
Han behövs för att skolan ska fungera och han behövs för att mitt liv ska vara värt något, han ställer alltid upp för mig.
Han har alltid såna här sköna kommentarer som " tja moe " eller " fan moa va du e lik peyton i one tree hill " och det gör mig glad.

:D


Kommentarer
Postat av: Fredd

Nice :)

2009-02-16 @ 22:26:49
Postat av: hampelampen

fett najs moe :D

2009-02-17 @ 08:51:38
Postat av: Alexandra

Jaha Moa och jag antar att detta är dina tankar...Bara dina=:P Hampus är snäll, ibland:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback