Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer..

Nu ska jag försöka ta tag i det här med bloggandet igen efter en hel sommars uppehåll.
Känner att det kommer ta ett tag innan jag bygger upp det här nu igen..

Skolan har börjat. GPT09 på Sven Eriksson.
Klassen känns bra!
Det mesta just nu känns väldigt,väldigt bra.. Trots att om jag hade fått frågan om mer lov hade jag inte tvekat en sekund.

Det finns ett problem... Jag saknar alla mina vänner som går i mark något hemskt..
Stunder finns då man mer än gärna hade gått tillsammand med alla kända människor.
Men så är det. Jag klarar mig.. Helt klart.

Lite bilder från min kamera som tyvärr har legat på hyllan de senaste veckorna...











Kommentarer
Postat av: Elviira

du betyder så mycke för mej, de ska du veta! :)<3

fina bilder även här :P

2009-08-27 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback