Gårdagen

Igår firade jag och Emma våra födelsedagar.
Det blev väldigt hastigt bestämt kvällen innan men det var fler som kunde komma än vad vi hade kunnat hoppas på.

Jag och Emma måste lära oss att planera bättre.. Det är  vi verkligen kassa på.
Kvällen var rolig, speciellt slutet för då lekte vi "sug och blås" och spelade med andra ord och det är ju alltid roligt!

Tack till alla som kunde komma och Tack för alla presenter!! ♥

Alexandra sov hos mig efteråt.. När jag skulle bädda upp min säng satt det en Väldigt, Väldigt stor spindel på väggen precis vid min kudde.  Jag brukar inte vara rädd för spindlar med detta... Den var skit äcklig.

Jag försökte slå den med en utav mina fulgsmällor med då trillade den ner från väggen och ner på golvet innanför sängen.. fan.  Efter det försvann den..

Vi letade och letade...
Vi hittade den efter ett tag men var då inte beväpnade. Hur skulle vi döda den?
Den var skit snabb. Den försvann igen. Shit. Flytta madrassen. Flytta allt. Klockan var över tre på natten. Mamma och pappa skulle jobba dagen efter. Vi var livrädda och skrek.

Ungefär så här såg det ut..




Vi hittade den till slut och jag dödade den. 
Efter det somnade vi vid fyra helt utmattade efter kvällens händelser...

Idag har Emma Alexandra och jag varit uppe i Ok Mark stugan och "städat" nästan hela dagen.
Vi har dansat, lyssnat på musik, pratat, solat, ätit godis, diskat dammsugit bl.a.

Vet ni vad jag kom på nu btw?! TÅRTAN, Emmas och min goda tårta står kvar i kylen där uppe..! Nej!Det kom jag på nu! Den som var så god... Den vill jag ha....  Våran tårta står i kylen i Ok Mark stugan! Åååh...


Nu Måste jag sova!
Pussar


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha XD

Men ni fick ju iaf tag på spindeln! ^^



Ja! Våran tårta!.. :'(

Postat av: emma h

HAHA! :P

kalaset5 var jättekul ^^ <3

2009-04-13 @ 18:26:31
Postat av: Amanda L

Moa, du tar verkligen jättefina bilder :)

2009-04-13 @ 18:41:56
URL: http://annieamandalillieroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback