Grattis EMMA 16 år

Idag fyller min bästa Emma i hela världen 16 år, så då fixades det fördelsedagspicknick i en hage, på en äng, på en stor blommig filt för henne.

Kopierade Emmas bilder efter som jag inte hade kameran med mig, men det med tanke på att ungefär 80 procent av dem är tagna av mig tycker jag att det borde vara ok. 


Hittar en perfekt plats och börjar fixa i ordning.


Jag fixar fint med duk.


Jag hade med mig Paj, Linnea sallad och Elvira bröd.


Linnea


Emma fick börja för hon var födelsedagsbarn


Elvira kör på sallad


Linnea börjar med bröd


Födelsedagsbarnet hade själv bakat en paj som Elvira visar upp


Av mig fick Emma ett skärp


Vi glömde öppnare men..


Emma fixar det med en nyckelring..



Av Elvira fick hon en Bh men de bilderrna  ville hon tydligen inte ladda upp


Det var väl en söt min av födelsedagsbarnet? ;)

GRATTIS IGEN TILL VÄRLDENS BÄSTA EMMA!

Ikväll ska jag hem till henne igen och fira lite granna...men innan det blir det kvällsmat, hamburgare gjorda av Pappa.. Det är alltid lika gott.

Ha en bra kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS EMMA <3

Postat av: emma h

gud vad mysigt!! ^^ <3

2009-04-09 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback