stackars hon som aldrig fryser och alltid får vad hon vill ha, Ja stackars hon som har det bra





Idag har jag haft redovisning i teknik. När den var slut åkte jag hem för jag måde dåligt.
Jag har inget emot att vara sjuk dagar som denna. Jag har legat ute på en filt och lyssnat på musik och sovit sedan klockan halv tio imorse.  Lars Winnerbäck för hela slanten blir 'e.  Helt insnöad är jag.
Det är ju för tusan sommar värme ute!

Nu mår jag bättre så ikväll blir det till att pluga litteraturhistoria..

Pussar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

orättvist, jag vill också må lite "halvdåligt" & ligga ute i solen hela dagen ;) haha



men vi ses imorgon! :D

2009-04-29 @ 21:16:53
Postat av: emma

Jag säger desamma, skulle gärna ta en dag sjuk och ligga och steka i solen ;DXD Eller.. nja.. inte va sjuk :/

Krya på dej!! :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback