Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen, jag har frihet i blicken, precis som du..




Hej på er!
Idag var det tunering med skolfotbollslaget. Vi vann en och förlorade en och är där med vidare.. Härligt....
Jag är väldigt, väldigt dålig på fotboll och jag blir depprimerad av det. Därför vill jag inte skriva mer om det nu.

Ikväll blir det bara plugg för min del. Vi har svenska prov och teknik redovisning på onsdag.

När jag kom hem från skolan idag hittade jag två pizzabita i kylen som jag inte kunde motstå... Dom åt jag upp sanbbt och sedan sommnade jag i soffan utan att ha hunnit duscha eller någonting.
Vaknade en och en halv timma senare.

Dagens hiss: ehhm... jag kommer inte på någonting. Skönt att sova.
Dagens diss: Fotboll i allmänhet.

Nu måste jag sluta. Ha det bra.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas tivel det där som stör....

2009-04-28 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback