I hope it’s gonna make you notice

Hej!
Idag har det varit fotbollstunering uppe på Örby IP för alla killskollag i mark. För våra killa gick det inte så bra.. Jag tror de förlorade alla matcher utom en..  Bättre lycka nästa gång säger vi till dem.

Jag träffade Fredrik och Kristoffer där uppe när jag tittade på matchen så jag pratade en stund med dem. Det är roligt. Jag blir alltid glad när jag träffar dem.
Efter en stund kom Felicia och Lovisa också, vi spanade lite åt Ida som behövde hjälp.

När jag kom hem lagade jag omelett med feta ost, rödlök och tomat. Det blev mumsigt..

Annars då? Anton Sebastian och Linus spelade på kulturkalaset idag.
Jag ville verkligen åkt dit och tittat... De är verkligen grymma.

Här är en kort
film så ni kan se hur bra de är. ´Kolla från 3.45. Jag är stolt...  Hihi ^^

Nu ska jag börja plugga matte för imorgon är det nationella prov.
Wish me luck.-

Lycka till ni andra.
Pussar.


Kommentarer
Postat av: Anton Bergman

När jag kom hem lagade jag omelett med !feta ost!, rödlök och tomat. Det blev mumsigt..



Tänk på sär skrivningen ;)

2009-04-22 @ 18:07:55
Postat av: ...

Wiiie vi vann ;)

2009-04-22 @ 19:20:01
Postat av: Anonym

Spana?

2009-04-29 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback