And when the life change I'll remember all the time we spend together..

Här kommer bilder från Prag.
Jag hinner inte kommentera dem för jag måste verkligen krypa i säng nu..
Se och njut vänner..






































Tack för Bästa dagarna! ♥

Om dagen idag, sammanfattning.
I skolan var det roligt idag. Jag var på jätte bra humör. När jag kom hem sov jag i två timmar innan Ida kom på besök.
Vi pratade och pratade precis som vanligt när vi träffas.. Det var mysig må ni tro. Hon stannade ända till tio.

Nu måste jag verkligen sova.

Puss och kram / Moa

Kommentarer
Postat av: filippa

guh vad jag längtar tillbaka! det var bäst, klassen är bäst, vi är bäst :)) <3

2009-04-22 @ 11:28:47
Postat av: Josse

Åååh, ni verklar ha faht det jätte kuul :O :D:D Men jag måste säga... Äntligen är du hemma igen xD ;D Miss u darling <33<33

2009-04-22 @ 15:54:30
Postat av: emma

Åååh , jag ville vart med! ;DxD haha.

Postat av: emma h

vi måste byta bilder juh! ;) <3

2009-04-24 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback