Love is my drug

Hej!
Nationellaproven idag i matte gick helt ok känndes det som... förutom att jag redan nu vet att jag har missat på en.
Efter skolan sålde vi hembakat och skålar på MM till tyskland. Det gick mycket bättre än förväntat faktiskt så det blir till att åka dit imorgon igen och förtsätta kämpa!

Annars, fick reda på idag att det är endagsfestival i huskvarna den 2 maj.. Jag måste dit! 
Kolla in -> http://www.popadelica.se/

Här kommer lite bilder på några av de sakerna jag införskaffade i Prag.






Pusssar

Kommentarer
Postat av: filippa

guh allt var jättefint moa! ((:

2009-04-24 @ 13:38:34
Postat av: Anonym

ja, allt va jättefint! jag vill de på riktigt :D<3

2009-04-24 @ 18:48:52
Postat av: emma

De var skitfint, fast de har jag redan sagt ^^ haha. Vi SKA dit!! :D;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback