Grillkväll på Hanatorp.

Hej! 
Nu sitter jag här med en filt om mig och dricker te. Jag kom precis hem från Hanatorp.
Där var det mysigt vill jag lova..

Händelser under Kvällen:
Jag åkte till Emma.
Vi hittade en bärgsprängare utan batterier.
Åkte till Q8  och köpte batterier.
Hanatorp, musik grilla Marshmallows.
Pratar, grillar banan med choklad.
Jag Emma och emilia kommer på att vi ska bada.
Hämtar massa, massa papper inne på toan för att torka oss med.
Med Emilias famn full med grymt mycket papper träffar vi arg camping ägare.

vi klarar oss bra utan minsta
Badar, Kallt, kallt, kallt.
När vi kommer upp har de eldat upp nästan allt vårt papper.... ´Fuck u guys + Elvira.
Värmer oss.
Pratar
Städar, släcker eld.
Åker hem.


Tack för en bra kväll.

Imorgon blir det Överraskningshändelse i Gbg med Kusiner.
Spänande!

Puss godnatt!




Kommentarer
Postat av: Fredd

Haha :D Gött xD

2009-04-25 @ 01:02:00
Postat av: emma

Haha, Jag och Emilia fick med dej och bada tillslut ;)xD haha. De var kul! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback