"Sammanträffandedagen"

Hejochhallå!
Nu har jag inget och skriva.. Idag har jag ju då varit hemma.
Jag har pluggat Matte och tyska och så har jag spelat sims. :)
Jag hittade simsspelet här på skrivbordet och blev så sugen på att spela.. Jag började med att ladda ner lite saker och sedan började jag spela. Det var inte så roligt som jag hoppades. Men, men det är nog bara för jag inte har uppdaterat med dom fyra senaste expansionerna... ;)

För ett tag sedan ringde Emma, dom har haft det bra låter det som.
Och vet ni?!
Dom hade också spelat sims!!
Är inte det ett väldigt samanträffande? Varken jag eller Emma har spelat på hur länge som helst och så har båda spelat idag!

Det hände ett annat väldigt mystiskt sammanträffande idag också!
När jag och Emilia hade kommit till skolan med bussen idag gick vi in på datan.
Vi visste inte vad vi skulle göra så Emilia googlade lite och helt plötsligt så skrev hon Edward Scissorhands! Jag bara "Åh! den såg jag i helgen!" 
Vet ni vad hon sa då? Kan ni lista ut det?
"Det gjorde jag också!"
Hahah det är helt sjukt, Det är ju inte en film man ser på varje helg direkt och så hade båda sett den! Samma helg!
Jag tog fram min blogg och visade henne bilden, Hahaha! sedan sa ho "Åh! Jag tycker han är så söt." Fattar ni!?
Ett sammanträffande till!
Jag scrollade ner ett steg på sidan så man såg bildtexten under bilden.
Där stod " Jag tycker han är söt." xDxD
Hahah det var så roligt! 

Det var allt för idag.

Jag har stickat också, torgvantar ska det bli!
(VI får se hur det går med det.)




Kolla! Kolla! Kolla!
Äntligen är dom mina!! (eh...)
Dom finaste i hela världen!!
Eller det tycker jag iaf, just nu!!!
Och dom är Mina, Mina, Mina!!


Nu ska jag sova.
Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Elviira

vadå, jag då? jag sprlade ju också sims, och har inte spelat på huur länge som helst ;) gu glömde mej!! <3

2008-10-04 @ 17:11:26
Postat av: Anonym

Skorna är jätte fina :)

2008-10-26 @ 22:20:32
Postat av: Ida

/ida ;)

2008-10-26 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback