Trött

När jag vaknade imorse märkte jag att jag mådde jätte dåligt, jag hade huvudvärk och mådde jätte illa, men eftrsom det var den stora skolfotodagen så bestämde jag mej för att gå till skolan ta kortet och så åka hem och sova igen sen eftersom jag inte ville hamna på en liten bild i högra hörnet.  Så blev det.
Men under förmiddagen hände det lite saker, så när väl skolfotot skulle tas så hade allt mitt smink gått bort och jag var på dåligt humör och kunde inte le mitt riktiga super leende. ;) Så jag hade egenntligen lika gärna kunnat hamna på en lite bild i högra hörnet.... Efter skolfotot åkte jag hem och sov. Jag sov i ungefär tre timmar tills jag vaknade och allt känndes mycket bättre.
Jag bestämde mej för att baka scones eftersom Emma skulle komma. Vi satte oss uppe i min säng och åt, sedan pratade vi och försökte göra läxor... Det gick  inte bra..

Vid tjugo i sex sedan var det dax att åka på styrelsemöte, alltid lika roligt. Jag var där från 18 -21.15. Mer än tre timmar. Tjohej..!

Nu ska jag sova.

Godnatt.
Moa

Btw, Mitt objektiv till kameran är tillbaka, jag behövde inte betala någonting!! Whii!





    --    ♥   --


Kommentarer
Postat av: navid

vet du att du kan förhandsboka nya skivan med navid modiri & gudarna nu och få den signerad av hela bandet! kolla www.navidmodiri.com för förhandslyssning av nya singeln "telefonsvararen". glöm inte att skriva en rad i gästboken! peace / nm&g

2008-09-09 @ 12:00:14
URL: http://www.navidmodiri.com
Postat av: Emma

Sones är såå himla gott! ;D

Grattis till objektivet!.. eller nått.. :S

2008-09-09 @ 18:55:28
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: fotograf Jack

Vill du ha gratis bloggdesign ?

Skriv till mig hur du vill ha den på : [email protected]

2008-09-09 @ 18:59:16
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback