Tjejkväll hos Emilia

Hej!
Nu sitter jag här fast jag egentligen borde sova.
Jag kom precis hem från Emilia. Där var det roligt!
Kvällen började med att jag cycklade till Emma, med moped hjälmen i cykelkorgen. Där fick jag Pasta, parmaskinka, oliver, ostsås och annat gott. Sedan tog vi Emmas moped Till Emilia.
När vi var halvägs ungefär så svängde Emma in på en väg som jag inte hade en aning om vart den ledde , men det känndes ändå lite som att vi skulle kunna komma till Emilia den vägen. Så vi körde på de små garorna mellan husen, Men när vi hade kört om kring där ett tag kom vi till en korsning, vi hade ingen aning om var vi skulle så vi bestämde oss för att åka ner till stora vägen nedan för där vi kännde igen oss. Därifrån var det inte alls långt till vägen som går upp till Emilia när vi hade kört upp för den backen visade det sig att vi hade varit nästan precis jämte Emilias hus, HAde vi bara kört rakt fram ikorsningen hade vi varit framme. Åh! SÅ Dumt! och vilket lokalsinne....

Kvällen var jätte rolig, vi såg på film. Den handlade om andra världskringet och när Japan attakerade USA så dom gick med i kriget och om några killar som flög flygplan och hade EN tjej. DEn var bra, känndes lite som Topgun men ändå inte alls.
Sedan var Emilias storasyster jättesnäll coh skärde upp massa frukt till oss och så började vi se på PS, I love U. DEn är så bra!

Ursäkta alla stavfel, men jag orkar inte fixa det nu. Jag är så trött!

Godnattinatti

Moa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vilket lokalsinne... xD De var en lyckad kväll iaf! :D:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback