Sova hos Emma :)

I natt ska jag sova hos Emma det blir mysigt!

Vi ska äta godis, popcorn, Ben & jerry glass och titta på film hela kvällen.




Hon kom hit för en stund sedan på moppen, lämndade den här och sprang hem så hon skulle få lite träning. Duktiga lilla Emma.

Vi har nämligen gjort upp en plan, nu tar jag moppen och alla mina saker och kör till hemköpt (detta har jag kommit på själv.)  där hyr jag 27dresses och köper Glass, efter som min glass som min snälla pappa kom hem med till mej  i veckan har blivit uppäten, sedan åker jag till Emma och så börjar vi ha Myskväll. Låter inte det bra?

Har har redan handlat massa anntat gott som jag ska ha med mej.
Jag har köpt vanliga majskärnor, så jag ska ta med min bigpopper maskin! 8)





Det var ett tag sen den användes!

Nu ska jag åka!
Ha en bra kväll alla söta, och dom som inte är det också.

Puss
Moa



  

Kommentarer
Postat av: Elviira

Meen...vi skulle ju kolla på 27 dresses ihop? :/



va den bra?

2008-09-21 @ 12:11:44
Postat av: Jennifer

Jag vill också ha ben&jerry's, orättvist ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback