Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då

Så himla fint väder det är ute!
Jag kom precis hem. Jag har varit med Lina på Ellos hela dagen idag också.
Där har jag inte gjort något särskilt, Lina har lagt ihop text och bild till katalogen men det finns inte så mycket för mej att göra med det.
Jag har letat lite bilder åt Lina och så har jag photoshoppat, resultat av det kommer så småning om. ;D

Igår han jag inte skriva eftersom jag hade fullt upp, jag röjde ut hela min garderob och tänkte jag skulle få lite ordning.
Längst upp i garderoben har jag nämlign massa prydnadssaker, gardiner och väskor som jag har gömt där, med det ska det bli ändring på.
Jag kan inte ha tre hyllor i garderoben som tas upp av annat än kläder det funkar inte. Det är kaos i min garderob!!
..Men inte länge till! Just nu står alla saker ut över hela rummet och väntar på att bli placerade på andra ställen.. Bättre ställen?

Innan jag började med denna städning var jag i Kinna med Emma och Elvira och åt glass det var mysigt!


Söt sak hittade vi. xD







Elviras centralstödgick sönder.. ;)




Emma Lagar!

Nu hinner jag inte skriva mer, rummet väntar, men innan det ska jag ut och springa i det fina vädret!

Ha det super i solen!
Kramar
Moa

Btw, Jag vet inte vad som har hänt med texten och Jag hoppas hoppas hoppas atrt det blir sånt här väder imorgo på HÅKAN! Tänk vilken kväll!!!!!



Kommentarer
Postat av: Elviira

De va mysigt! ;D Jag är värsta fixaren juh! xD haha Längtar till Håkan Nu!! :O:D:D:D::D <3<32

Postat av: Jennifer

Hoppas ni får det bra på Håkan ! :D <3

2008-09-25 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback