Små Söta Secondhand Saker

Hej!
Idag var min sista dag på Tur och Retur, det har varit jätte roligt!
Idag var affären inte öppen så vi bara fixade i ordning, prismärkte saker och fikade hela dagen.
Det är tråkigt att det var sista dagen, jag hade kunnat stanna där hela veckan, men imorgon blir det prao på ett dagcenter med Per. Det blir också roligt hoppas jag.
Det roligaste med att praoa med detta är alla människorna, det är synd att jag inte kan berätta alla kul saker dom gör och säger.
Idag när jag slutade fick jag med mej lite fina grejer hem!











Visst var det fint?

Snart är det Heroes!
Så nu kan jag inte skriva mer.

Good night, sleep tight and don´t let the bedbugs bite.

Moa

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh!! Dom var jättefina!! kikar förbi när jag har tid ;D Ojj! Måste skynda klockan är 21.00 Nu!!!!

Postat av: Fredrik Andersson

Jag skulle inte villa ha de sakerna vad ska man göra med de

2008-09-17 @ 21:10:54
Postat av: Moa

Sv: Kika för bi du! <33



sv2: man kan ha dom som prydnad 8)

2008-09-17 @ 22:02:13
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: maike

Förstår att du har haft det kul.. Gulliga saker fick du med juh :)

PUSS <3

2008-09-18 @ 18:46:08
URL: http://maikelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback