Sjunga gör mej glad.

Idag har jag praoat hela dagen. Per kom och hämtade mej vid 08.15 och då åket vi till Tur och retur, en second handaffär i Kinna.
Jag skulle egentiligen praoa på dagcentret där Per jobbar men det funkade inte så det blir tur och retur nu till på onsdag.
   Där fick jag hjälpa till att packa upp saker och sätta pris på olika varor. Jag fick också hjälpa Kunder. 
Elin och Elin kom in och letade efter utklädningskläder så då hjälpte jag dom att komma på vad Elin skulle vara. Det var roligt!  Hon skulle vara någon i en saga, någon hjälte. Jag tyckte hon skulle vara mästerkatten i stövlar eftersom det fanns en mexikanhatt som skulle passa perfekt! Hon provade i ungefär en halv timma innan vi hittade det bästa, en batmanmask! Men hon var inte säker på om hon ville vara bathman så hon skulle komma tillbaka imorgon igen.

   På eftermiddagen åkte jag till ett dagcenter, för att sjunga. Låter det spänande? Jag sjunga?!  Hahaha Det var jätte mysigt vi satt där i en ring och sjöng alla möjliga olika sånger som jag inte har sjungt sedan lågstadiet. Jag gillar att sjunga, man blir så glad.
Vi sjöng bland annat den där ni vet " En kulen natt nattt natt, min båt jag styrde, på havets vågar vågare.. " och gjorde rörelser som bara sjutton! :D Det gillar jag!

   I kväll ska jag på fotbollsträning men det bilr ingen träning för mej för jag har fortfarande ont i mina knän.
Just nu sitter jag här utan kompresser på såren för att de ska läka bättre. När jag har kompresserna på så torkar inte dom inte och när jag ska ta av dom så dra dom upp såren igen. Det gör så jä'la ont!


Det var allt för idag.
Moa


Kommentarer
Postat av: maike

:D Det är roligast.. Hoppas vi ses sen !

Postat av: Emma

De låter superKul!! :D Ses kanske sen! ;)

2008-09-15 @ 18:13:42
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter superKul!! :D Kanske ses sen ;)

2008-09-15 @ 18:14:30
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback