Mysig eftermiddag.

Hej!
Nu kom jag precis hem från Kinna. Praoen i dag var jätte rolig!
Människor med downsyndrom är så himla snälla! Tänk om alla mäniskor skulle vara så, att dom inte bryr sig om vad andra tycker, tar ingen skit och är bara jätte snälla och bryr sig om varandra hela tiden.
Idag har jag i alla fall bytt kläder på alla skyltdockor så nu har dom jätte fina kläder och snycken. Jag tror det är bra för mej att praoa på en secondhand affär för jag börjar lära mig att hitta fina saker bland all skit nu! Så snart kan jag ju börja shoppa second hand!
 Än så länge så är det så att jag ser alla människor som har massa fina seckondhand fynd på sig och så tänker jag:
 "Åh var roligt jag ska också köpa udda kläder på second hand!" Men så kommer man in och ser alla FULA gamla kläder och hittar ingenting, jag vill inte ens ta i dom. Men som sagt nu börjar jag lära mej! Jag hittar massa fint bland allt det fula, Men jag tänker inte köpa seckondhand kläder i Kinna, NEJ! Tänk om man skulle komma i någons gamla kläder.. och dom känner igen dom . XD

Efter Praoen gick jag till skredderiet för där var Alex, Jennifer och Wiktor. VI fikade och pratade i ungefär en och en halv timme, det var allt vi hann för sedan stängde det och vi var tvugna att gå. Det var jätte mysigt. :D

Nu är jag hemma och jag funderar på om jag kanske ska börja städa mitt rum, men jag orkar värkligen inte det.

Mitt nya prodjekt: Jag ska börja röja ur min byrå så jag kan flytta den ur mitt rum och i stället sätta en stor spegel där. Det är ändå bara massa skit i den! En låda är full med gossedjur, en är full med servätter, en men pyamasar, en med nyckelband... osv.
Jag har en idé på speglen hur den ska se ut nämligen! Den ska vara stor och ha en svart träram runt och utmed hela ramen ska det sitta krokar där jag kan hänga mina hlasband! Låter det inte smart så säg?
Men det första jag måste göra är att tömma byrån, det kan ta ett tag.

Ha det bra!
Moa



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, då får du lära mej att hitta på secound hand också! xD Den där med ramen låter ju otroligt bra du! :O <33

Postat av: Jennifer

Mysigt :)

Får bli fler dagar på skräddan !

2008-09-16 @ 21:24:55
Postat av: Moa

Sv: det får det absolut bli!!



Sv2: Visst, gör det! ;D <3

2008-09-17 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback